Laki tak sayang

I've been getting this a lot lately..."baik kerja, sekarang laki sayang, bila tak sayang nak buat camne?". Haiyoh, you can't possibly be in healthy relationship if you're always so pessimistic about your partner. I'd be stupid to marry him in the first place if I had any doubts about his love for me.

However, if Allah wills that one day he decides that his wife tak best, then insyaAllah, He will give me strength to go on with my life.

Thank you for the advice but I'm happy with my life, kalau nak bagi part time work takpe.. :)

On a happier note, Hanan dah boleh tatih 5 steps! After each trial, she will clap her hands!Comeyy. Sometimes jadi, sometimes tak jadi. Still a long way to go.

We also found a way to make her crawl...we use a bait...a bundle of KEYS!!Memang racing ke depan :)

Comments

Anonymous said…
hanan dah nak pandai jalan.. mesti best bole tgk!! dah byk kali baca blog ni (and click google ads ok), tp tak tau nak komen mende.. saye doakan rumah anda kekal abadi selamanye hingga ke syurga.. suke tgk couple org lame.. sweeeetttt..
jgn lupe dtg rumah..
Anonymous said…
hi Sue! Selamat Hari Raya! Kita due end of this year, hopefully x drag to next year;). Waaa ur baby dah boley jalan cepat betul la rasanya. Salma pulak dah anak dara ha. Enjoy taking care of them!
suria said…
iza: terima kasih..nanti dpt check saya belanja :)

mon: thanks for dropping by. Good luck bersalin nanti!
Anonymous said…
Laki u ni sayang u ke tak ni?
suria said…
A: Nanti I tanya dia..:)
Anonymous said…
hie sue, mmg stress kan bile org bwk isu mcm ni.ape2 pun kite beserah aje...insyaallah semuanyer ok...

Popular Posts